Saya nak Blog Makeover dari Aina Hanani

Tekan banner untuk join..


Sebab Kinah nak Kak Aina editkan blog Kinah :

           Kinah nak Kak Aina editkan blog Kinah sebab blog Kinah masih dalam kategori "biasa".. Kak Aina punya cantik sangat! Semua stuff Kak Aina kiut-miut. Saya ni bukannya ada photoshop untuk buat header, footer dan lain-lain. Kalau ada segmen free header, baru saya join *sebab tak boleh buat header sendiri*

           Banyak yang Kinah buat tak menjadi. Contohnya nak buat body melengkung macam Kak Aina punya blog. Follower Kinah pun sikit. Ini lah masanya untuk tingkatkan follower. Tak lah Kinah rasa malu kalau blog Kinah secantik Kak Aina punya.Kak Aina punya Header, footer, cursor, cute sangat.

          Semua Pelanggan yang minta tempahan dari Kak Aina semua jadi comel selepas Kak Aina editkan blog dorang dan semuanya puas hati. Kinah bukannya pandai sangat edit blog. Cursor, header, semua bukan Kinah yang buat. Yang header tu sebab menang segmen. Blog Kinah bukannya kemas. Hambur. 

          Kalau nak kata simple, tak jugak. Nak kata cantik, lagi lah tidak. Kinah tak pandai nak kemaskan nlog ni. Navigation nya terlamapu besar, semua tak tersusun. Kinah minta tolong lah sangat-sangat dari Kak Aina agar Kak Aina sudi untuk edit blog yang tidak kemas dan buruk ni.

No comments:

Post a Comment