Kisah yang paling menyedihkan bagi saya..

          Apa lah nak jadi ngan Kinah ni? Semua yang Kinah buat mesti salah. Tak tahu lah apa yang betul. Buat itu salah, buat ini salah, semua salah di mata orang. Macam tak ada yang percaya ngan Kinah. Bukannya apa pun, memang banyak masalah timbul tahun ni.

         Tentang hack Facebook lah, buat facebook sembarang lah.. lepastu yang dituduh Kinah jugak. Tak ada orang lain ke selain Kinah di dunia ni yang boleh di tuduh. Menangis Kinah time dorang cakap Kinah yang buat semua tu.. :'(  *Serious ni!*



        Walaupun meraka dah 6 tahun kenal Kinah, tapi masih jugak tak percaya ngan Kinah. Kejam sangat ke tuan blog ni? Kinah bukannya nak mengutuk, tapi kasi lah bukti yang kukuh sebelum cakap tu.  Tahun lalu, tak ada pun kes cam ni. Sampai membawa cikgu di sekolah.

        Walaupun kes tu dah tak heboh lagi, tapi Kinah yakin, guru-guru dan rakan-rakan (yang tidak boleh dipercayai) masih anggap kalau Kinah lah yang buat semua tu. Sekarang Kinah tahu dah, kawan bukan orang yang boleh kita percayai walaupun kita mengenalinya sejak dari kecil lagi.

1 comment: