1# Activity by Geng Anni

Kinah dah join Geng Anni. Sekarang, Kinah join contest yang dianjurkan pulak. Ada hadiah istimewa.. Nak join? Kalau nak, join dulu group tu.. K.

About me:

        Saya bernama Andi Sakinah binti Sellimin. Nama panggilan say di rumah dan di sekolah adalah Sakinah. Tapi kalau di blog ni, saya kasi pendiks lagi menjadi Kinah. *feel free to call me Kinah!*. Saya mula melihat dunia yang indah ni pada tanggal 5 Mei 2000. Tahun ni penting untuk saya. *sangat penting* sebab saya akan menduduki Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR)

       Ok! Bye! Wassalamualaikun! Eh, belum habis ke? Ops! Sorry. K sambung balik. Saya tinggal di.. Di mana ya? Kinah lupa lah di mana Kinah tinggal. Maaf lah erk.. Tak lah main-main je.. Kinah tinggal di Tawau, Sabah, Malaysia, Asia tenggara. Kinah mempunyai 4 orang adik beradik. *tak pernah berdamai, setiap hari mesti bergaduh. Peace!*

        Kinah ank yang ke-2. Cita-cita Kinah pulak, untuk menjadi seorang Scientist atau Chef atau Cikgu. Tiga pilihan dan Kinah rasa, Kinah tak mungkin dapat jadi seorang scientist. *sedih* Hobi Kinah pulak, suka memasak, belajar *konon*, blogging *napa dwibahasa ni?*,  dan sebagainya. *Kinah pun tak tahu apa lagi hobi Kinah*

      Makanan Kegemaran Kinah pulak, CHOCOLATE, nasi ayam, cheesy wedges (KFC), ayam spicy (MC Donald), banyak lah tapi yang Kinah paling suka adalah chocolate. Minuman kegemaran pulak Dutch Lady (Chocolate), Milo dan Jus Oren.

     Channel yang Kinah paling suka tengok adalah semua sinetron Indonesia. Nak tahu something, saya ni peminat No. 1 filem indonesia. Walaupun jalan ceritanya berputar-putar-putar dan belit0belit0belit, tapi Kinah masih suka tengok. Tak tahu kenapa.

      Kereta yang paling Kinah suka tengok adalah Prius dan Camry. Matapelajarang yang Kinah palig suka pulak Maths dan Science. Kinah tahu banyak yang tidak suka maths tapi entah kenapa, Kinah teramat sangat suak matapelajaran matematik.

Ok, itu sahaja yang Kinah boleh ceritakan tentang Siapa Andi Sakinah. Kalau nak tanya lebih banyak lagi, Sila add Kinah di sini!

1 comment: